goodorange

成日覺得自己好慘,但係其實根本唔係好慘,你話幾慘!

Wednesday, October 11, 2006

細路



如果有人叫你唔好咁 "細路",即係叫你做人處事要成熟負責任,唔好任性一時衝動意氣用事,要有客觀嘅分析同對事唔對人嘅冷靜表現.....咁上下啦!但係細路呢種行為成日會出現o係好多成年人身上,例如:

陳水扁:出訪遭美方拒絕在美國本土過境後,臨時決定取消過境美國,浪費公帑另闢蹊徑輾轉飛往巴拉圭。

曾蔭權:面對泛民主派於立法會咄咄相逼追問政改問題,收起平日塑膠式親民笑容,黑面對答甚至怒罵,但理據依然令人難以信服。

金正日:無視國際警告,連好盟友中國強烈譴責亦不理,你愈講我愈唔聽,宣布成功進行首次地下核試。

你上司:雄心壯志,嚴詞厲色强迫員工全力支持一個對你暗地裡投不信任票的領導層,受挫後才訕訕說「打份工啫!咪問喇,做啦!」

你阿媽:因為你一個極度合理嘅原因而缺席親戚敍會,但係仍然會發茅話你唔關心屋企,一哭二鬧。

我其實都好想做細路,唔好畀啲大人知。

0 Comments:

Post a Comment

<< Home