goodorange

成日覺得自己好慘,但係其實根本唔係好慘,你話幾慘!

Monday, September 04, 2006

我要成名



Wyman話過:「我寧願得唔到獎,人o地戥我唔抵,好過我得到獎,有人覺得我唔值。」呢句o野確係唔少人o既自我超渡良方,夠晒得體大方,絕對係落台佳品。

劉青雲,一個有五次提名金像獎都落空o既香港男演員,佢o的戲真係比劉華周星馳梁家輝黃秋生梁朝偉差?佢o的戲真係連金馬影帝黎明郭富城都不如?從來冇因為得唔到獎而自嘲或者發嘮o蘇呻唔公平唔甘心,只有默默繼續做好每一齣戲。

「我要成名」入面劉青雲講過(大致意思):「我好高興得到呢個獎,但係當我知道之前攞呢個獎o既係o個個人,我就------妖!」呢一句雖然唔得體(所以唔o係台上講),但係我鐘意!